Höhö

DATE 2009-07-20 TIME 21:40:05

Jag och Linus väckte Stampe till liv idag på morgonen, eller egentligen var klockan 13.30 typ, så tvingade vi med han till Vänersborg! jag gick av bussen vid blåsut så kom Bengt o hämtade mig där.. Åkte hem till han o käkade middag (frukost för mig) sen satte vi igång och jobba. Jag har målat precis hela dagen! Bengt tvingade upp mig på en stege som stog väldigt lutat, helvete var rädd jag var!, jag bad Bengt ta ett kort på mig sen skickade jag ett MMS till Stampe och Linus och la till ett ljud som jag spelade in, där jag sa typ "Hjälp jag kommer ramla, rädda mig Linus, uääää" i haha!


livrädd!

Slutade jobba 19.39 sen tog jag 20.00 bussen från öxnered till stan, köpte cigg och gick hem till Linus, när jag kom hem så skulle vi helt plötsligt gå till videomix, vi köpte godis för 104:- hah! (Stampe betala) och jag & Linus köpte två läskar! Nu sitter vi alla tre här i Linus säng med varsin dator och lär vell sitta här hela kvällen/natten, super-mys! Hörs senare!

pysspyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0