Nattinatti

DATE 2009-07-21 TIME 23:25:34

Nu är jag äntligen klar med all tvätt! Dessvärre kan jag ju inte packa något idag för att allt är fortfarande blött. Jag får gå upp tidigt i morgon istället , klockan 09.00 ungefär ska jag nog gå upp.

Bengt, Ann & Linus och hämtar mig 11.00 sen åker vi neråt i landet till Växjö. Där ska vi träffa Bengts mamma en stund, mysigt! Sen kommer Jocke (Lossas Storasysters kille) och hämtar mig & Linus .. Så ska vi vara hemma hos Line & Jocke & alla söta barnen, i älskade, saknade Väckelsång, till någon gång på kvällen :) Efter det så går vi nog hem till mitt gamla hus till Lisa & Per, men dom är inte hemma, så vi får bo där själva över natten! ska förhoppningsvis träffa Fanny min gamla bästavän när jag bodde där nere! skulle vara sjukt kul att ses! sen på torsdag kör Line ner oss till hasslö, sommarstugan, där Lisa & Per är! Har inte sett de heller på hur länge som helst! och dom har ju byggt ut hela stället!

(för er som inte vet bodde jag hos Lisa & Per i fosterfamilj!
bodde allt som allt 10 år ungefär i Väckelsång!)


den översta röda pricken är Väckelsång och den understa är Hasslö<3

ÅÅH va jag längtar tills i morgon :D
uppdaterar undertiden vi sitter i husbilen i morgon tar med mig datorn och mobilainternetet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0