Parteey like a rockstar

DATE 2009-07-30 TIME 18:53:47

nemen. nu sitter jag vid min brors dator (min sladd till min bärbara är sönder igen).. har precis dushat och ska bränna ut en cd-skiva nu med lite goa låtar! sen kommer Bosse och hämtar mig och kör mig till Uddevalla där ska vi plocka upp Linn på centralen och sen kör han hem oss till henns lägenhet :) så ska vi göra oss i ordning och förfesta lite. Sen kommer förhoppningsvis Emil och hämtar oss tror att Stampe skulle med i bilen också! sen får vi se vart alkoholen för oss, ska även möta upp bby i stan med ! Ha en underbar kväll för de ska jag (förhoppningsvis) ha !

Stampe hemma hos Linn


Emil hemma hos Linn


Love Becca :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0