Skjut galen

DATE 2009-07-21 TIME 21:56:17

Hah santsant, skjut-spel är ju de roligaste. Fanns de finns ju olika typer av skjut-spel. Cs är inte min grejj haha. Men mera sånna här spel fastnar jag för hur lätt som helst och de går inte sluta spela haha! Visst är de ett bra tidsfördriv som nu, när jag väntar på att sista maskinen med tvätt ska bli klar, men samtidigt är de inte bra för mig, för typ hela världen runt omkring mig försvinner liksom, så glömmer jag tvätten istället! Sen är jag inne i vissa perioder med, som nu är de asa kul, om kanske 2 dagar vill jag inte alls spela och kollar helldre på nyheterna typ. Nemen haha. onödigt inlägg, skulle egentligen bara berätta att jag sitter och spelar hah!

printscreen från spelet :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0