Arbetslöshet ftw! elr inte

DATE 2009-06-09 TIME 17:23:38

Nu är jag hemma, var hemma en sväng i morse annars har jag inte varit hemma sen fredags på studentmiddagen här hemma med släkten..  Linus har ju inte internet i nya lägenheten så har inte kunnat uppdatera.. Allt är väldigt rörigt här på bloggen nu.. inlägg som är försenade o dålig uppdatering..  ska även skriva klart inlägget om bulgarien resan o lägga in bilder o videoinlägg o skriva om studenten som jag tog i fredags o lägga in bilder o videoinlägg från de med! :) får se om jag får låna mammas mobila bredband om hon har kvar de? så  jag kan skriva mer ikväll o lägga in allt när jag är hemma hos Linus igen :)

såhär har/kommer min dag sett/se ut idag;

upp klockan 08.25 - bussen hem 08.45 - hämta väska - bussen till skolan 09.30 - städa ur skåpen, lämna nycklarna - bussen hem till Linus 10.00 - mysa/väcka linus - göra frukost - till arbetsförmedlingen - vänta - vänta - vänta - nummer 77 - gå in prata - gå ut - vänta på Linus - gå hem till han igen - bussen hem 15.15 - slänga tvätt i tvättmaskinen - hjälpa pappa med maten - städa rummet - plocka ur tvätten, hänga upp tvätten - äta - duscha - göra mig i ordning - packa - åka hem till Linus igen..



funderar även på om jag ska börja planera för den nya "sommar-designen" på bloggen :) känner mig rätt sugen på de nu.. denna känns tråkig! o alldeles för mörk :) ge mig ljus, massvis med ljus! funderar på om färgerna ska gå i samma gröna som jag har nu o rosa o såklart mkt vitt ? o kanske även lite gult?! mm ska fundera vidare !

puss o krääm :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0