Bulgarien, Sunnybeach - 09

DATE 2009-06-05 TIME 00:20:04

Egentligen orkar jag inte skriva så mkt om själva resan .. men de får bli en liten sammanfattning om varjedag + bilder o ett o annat videoinlägg.

26 maj:
Linus mamma kom o hämtade mig o Linus runt elva på förmiddagen, vi plockade upp Johan o så hämtade vi Jonte o så bar de av mot landvetter.. runt 12.00-12.30 var vi framme. Där mötte vi Niklas, Elin o Adde.. Så tog vi våra väskor gick in o gick till gate 11 o lämnade in våra väskor o fick biljetten :) Sen gick vi igenom säkerhetskontrollen o satte oss vid en bar o drack lite öl.. efter en stund kom även Petter, Bengtsson, Jimmy o Dennis! så satte dom sig med oss o tog några öl.. efter en halvtimme ungefär gick vi igenom passkontrollen o satte oss o väntade på att vi fick gå ombord på flyget.. 15.25 for vi iväg upp, upp, upp, upp o högre upp närmare bestämt 10.000 Meter .. runt 19.00 tiden landade vi, tog våra väskor, RÖKTE! o gick till tranferern. efter att vi checkat in på hotellet så gjorde vi oss lite iordning o gick ut till en resturang i närheten o käkade o tog en öl/drink.. Efter de upptäckte vi en bar nära hotellet satt oss o märkte att de var Happy hour 24./7.. Blev en massa drinkar o fyfan va full jag blev. minns inget mer av den kvällen.. minns inte ens hur jag kom från baren till hotellet o sen upp till mitt, Linus o Jontes rum.. Lyckat!






27 Maj: Vaknade upp i rummet på en fint bäddad säng och med kläderna på?! första jag frågade Jonte var: "bråkade jag med Linus igår?" vilket jag tydligen hade gjort, elr ah varit otrevlig som fan.. typist :/ Tror att vi gick ner o käkade frukost den dagen? minns inte riktigt. Vi gick iaf  ner till stranden och låg där o myste o solade! helt underbart var de.. dock kosta det 7 Leva att ligga i en solstol, ungefär 40 kronor..dyrt.. Sen gick vi hem till hotellet och satt o tjötade med folket ute vid polen :) sen gick jag o Linus o tog en fiesta o sen duschade vi och gjorde oss i ordning så gick han o jag ut o käkade själva på resturang, Älskade underbara du! du betyder verkligen allt för mig!





28 Maj: Vaknade, åt frukost.. så gick vi ut o la oss vid poolen låg där ett antal timmar, sen gick jag o Linus ut o käkade. Efter vi ätit klart den smaklösa maten gick vi o köpte massa goa drickor, öl, breezer, smirnoff ice m.m så gick vi upp till hotellet o duschade gjorde oss i ordning, Linus gick o köpte mer dricka o en mascara till mig.. så drack vi mer o så kom de lite roligt folk; Elin, Dennis, Bengtsson såblev vi fulla åh goa.. Linus visa party-tricket ;) hahuu Efter de så gick vi ut till puben som vi var på första kvällen o Linus tjöta med sina engelskmän. o Sen gick vi o köpte fyllekäk "chicken kebab"=ONT I MAGEN! sen upp till hotellet igen, så la vi oss o sovde !











29 Maj:
idag var de jätte dåligt väder moln, o senare regnade de oxå... på morgonen käkade vi o efter de gick jag o Linus ner till lobbyn o satte oss med min data ett tag.. kollade runt lite o sånt däraa.. sen gick vi även ut o käkade med Jonte, Elin o Dennis.. ingen märkvärdig dag alls, jag mådde inte särskilt bra heller så .. satt på hotellrummet och drack på kvällen och sen ut en sväng o drack en drink på pubben ;P, Jonte fick även sova på balkongen haha efter mitt raseri anfall jag hade på onsdagen :D för han snarkar så mkt.. haha stackarn..





orkar inte lägga upp mer förtillfället, ska upp om 4 timmar o 45 minuter för i morgon är de STUDENTEN :DDDDD helvete vad kul de ska bli :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0