Dear children

DATE 2009-06-04 TIME 21:19:11

Va på siba i 4.a timmar ungefär, Linus hängde oxå med.. letade efter en student klänning som jag sa innan.. Blev rätt besviken efter som antingen satt den bra i midjan men så var den för liten runt brösten elr så satt den bra runt brösten o var för stor i midjan.. Bröstförminskning? ja tack! till slut efter att gått in i varje affär där ute.. så sa mamma; "Nu går vi till gina så köper du något som känns som dig själv.. o struntar i att den ska vara perfekt o köper något som du känner dig bekväm i" o så köpte jag en klänning där iaf.. den är jätte söt, men känns inte som en studentklänning, men skit sam.. jag gillar den iaf :) o den satt helt okej! så fick jag en ring o örhängen o skor o hårfärg med :)

nu sitter jag med kolsvart hårfärg i håret o vill bara slänga av mig handduken o klia sönder skallen för de kliar så mkt haha.. ska ta ut färgen om 20 minuter ungefär.. får se hur detta blir, aldrig varit svarthårig innan ;P förutom när jag föddes ! heheh.

nu ska jag lägga in videorna o lite bilder från bulgarien här på bloggen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0