Ingen lust!

DATE 2009-06-17 TIME 13:08:12

Godmorgon! vaknade för en timme sen. Linus är på körskolan och har en dubbel lektion på 80 minuter. Jag ligger i sängen och har ingen som helst lust att blogga, vet inte varför jag tycker de är så jobbigt att skriva? i vanliga fall brukar orden rinna ut i fingrarna på mig men nu får jag verkligen anstränga mig! En orsak till att de blivit så glest med inlägg de senaste två veckorna är för att jag är så himla trött på designen och så fort jag går in här blir jag arg och frustrerad för att jag inte tar tag i det och gör något åt problemen! Jag vet att jag vill ha en ljus o stilren design som känns inbjudande. Men vart i hela h*lvete ska jag få orken och energin i från?! Blir galen när jag tänker på detta, de är lättast att bara publicera detta inlägget nu o logga ut från Blogg.se haha. Ha en bra dag vänner!

bloggtorkan fortsätter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0