Ny design

DATE 2009-06-28 TIME 17:46:40

som ni kanske märker uppdaterar jag inget.. de beror på att jag håller på att ändra om min design.. MEN jag har problem :/ haha.. som ni ser är de en liten dropdown meny här över.. o tanken med den är att jag ska ha "kategorier" "arkiv" osv däruppe istället för att ha en meny på sidan.. Men nu sitter jag fast! o jag hittar ingen guide på varken designadinblogg.se elr någon annan stanns.. så jag behöver hjälp! Är de någon kunnig person där ute som kanske läser detta o kan hjälpa mig med mitt problem! så är jag verkligen tacksam om någon vill fixa till de åt mig :) bara att skriva en kommentar isånnafall.. tack på förhand ! haHU ;D

puss o krääm

Kommentarer
Postat av: Rob

Påminn mig när jag går upp till er, så kan vi kolla på det. =P

2009-07-14 @ 18:28:10
URL: http://www.galenidiot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0