Con-fuckin-fused

DATE 2009-03-24 TIME 17:46:36

vet inte riktigt vad ja ska tycka elr känna om detta. de ända som jag
vet säkert är att jag helst bara vill försvinna, döda mig ?
vet att inte är mkt att haka upp sig på, men varken DU elr någon
annan fattar.. fan mådde nästan bra innombords för tillfället
så kom detta upp, o nu har jag fallit igen. men denna gången
känns de nästan meningslöst att försöka ställa mig upp igen.
I'AM NOTHING COMPARED TO HER, jag vet .. självkänslan
ligger under noll nu. jag kan inte hjälpa hur ja känner aiijt?!
de känns inte bara meningslöst, nu känns de omöjligt.
de trycker så jävla hårt någonstanns inom mig, de gör så
jävla ont, vet inte vart elr vrf de gör ont- de gör de o denna känslan
är olidlig. o jag vill inte vara som någon jävla hök som måste veta
precis allt du gör, jag är inte sån, o jag har aldrig varit sån heller.
men från o med nu, så fort du går utanför mitt synfällt, kommer jag
må lika jävla dåligt som jag gör nu . de va som att en
stor tung sten fastnade i mig. o den trycker mig bara längre o längre
ner. kan inte förklara känslan mkt bättre än såhär, o jag vill inte att
du ska få skuldkänslor om du nu skulle läsa detta, de är inte meningen
med detta inlägg, meningen är att försöka komma underfund med
vrf jag överhuvudtaget känner såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0