Done ;)

DATE 2009-03-25 TIME 20:28:44

Linn kom till skolan klockan tolv typ :) så bestämmde hon
sig med för att pierca sig i navlen :) så klockan ett körde mini
hem mig, så hämta jag mitt busskort, så åkte jag halv två
till stan o mötte fredeik.S o Linn :) så gick vi till hemköp
o sen till fredrik.. jimmy kom dit. så efter mkt mentalt förberedande
så piercade fredrik linn i navlen med hjälp av jimmy :) efter linn gjort
de så la jag mig i soffan o fredrik hjälpte mig att sätta tången rakt :)
så tog jag hål på mig själv ;D blev jätte lyckat o jag fick inte de minsta ont
o inte blödde de heller! fredrik fick hjälpa mig att sätta i smycket !
sen gick ja o linn bort till resecentrum mötte fredrik o sen linus :)
så åkte vi till siba, vi gick till donken o åt en dubbelcheesburgare :)
sen in till etage så kom stampe oxå :) stampe o fredrik gick till goldmine
o jag linus o linn gick  runt lite överallt. tillslut satte vi oss i dom jätte
Sköna bio-fotöljerna på elgiganten o satt o pratade massa om
hur vi vill ha de när vi flyttar hemifrån :) va mysigt o grymt sköna
fotöljer/soffor :) sen gick vi till bussen o fredrik o stampe sprang som
idioter haha. dom han precis med.. hahahhah.. nu är jag hemma
har duschat o tvättat piercingen :) ska blåsa håret o sen hem till linus,
Ska skolka i morgon (A) Haha :)

bild; från 2007 i grekland HAHA snyggve


puss o kräm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0