Fortfort

DATE 2009-03-21 TIME 18:13:18

bestämmde mig för att göra mig i ordning hos linus.
så ja dushade o LOCKADE håret :S haha aldrig hänt innan
är inte så farligt krulligt blev nästan fint :) hade glömt mitt smink
hemma igår under all stress, så mamma o robin tog sminket o
kom o hämtade mig o körde mig till stampe, sitter här nu o är
frustrerad över internetet som cp.ar hela tiden. kenny lirar wow
o stampe lirar jesper.nu o emil är hemma o käkar.
 får se om ja sover här i natt elr om jag åker hem senare ;P
nu ska ja dampa lite mer på internetet sen får vi se vart tiden
för mig, fick iaf 2st 3,5.or av Linus<3 så har lite lugnande här.
fast hade inte vart fel med lite stark-öl heller ;d

puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0