Hej blogg..

DATE 2009-03-18 TIME 21:17:19

Jag tänkte göra en liten presentation om vem jag är. Mitt namn är Rebecca Ulrika Maria Törnqvist, bor i Vänerborg tillsammans med min mamma och mina tre yngre bröder Robin, Jesper och Joy. Vi har även en hund, hon heter Molly och världens bästa! Min Pappa bor i en by i småland som heter Hovmantorp. Tänkte berätta kortfattat vem Bengt är, vars namn säkert  kommer dyka upp här ofta. Han är en av mina fosterhems-pappor (har bott i två fosterhem) han hjälper mig med allt mellan himel och jord. Han är nästan mer pappa till mig än min biologiska pappa är. 'Linus' kommer säkert med dyka upp här på bloggen väldigt ofta, han är min pojkvän som jag har varit tillsammans med sen första oktober 08, Underbarare finns nog inte! Tog studenten i Juni 09 och nu är jag arbetslös-arbetssökande!

puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0