Hej

DATE 2009-03-21 TIME 12:54:14

rök ihop med mamma igår. så när linus kom hem till mig
så dushade jag o så, sen åkte vi hem till han så fort som möjligt!
satt iaf här hos han hela kvällen drack en öl o så. Gick o la oss
tidigt igår elr ah typ tolv haha ja va så jäkla trött..
iaf nu har vi ätit frukost , ska la ta en buss hem snart
dusha o krejjer sen så ska ja nog hem till stampe lite senare :)
ska även köpa med snus till grabbarna, får se om bengt kan köra mig.
emil fick ju låna mitt f-kort till gbg igår. elr kanske ska fråga om ja kan
dusha här ist, så slipper ja betala för bussen o bengt slipper köra
en omväg för att hämta mig aja får se hur de blir :))
fast skulle ju vlílja ha någon öl med mig o dom är ju hemma ;/
hum får se haha.. helt förvirrad blev ja nu..

puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0