Hejsan

DATE 2009-03-30 TIME 14:44:44

vart i skolan idag, gick rätt fort, vart med stamprurt typ hela dagen i skolan.
nu sitter jag hemma o ska hem till bengt om en stund, vi ska söka massa
jobb till mig idag. Linus babblar om att ända chansen för han att få jobb är
i strömstad.. jobbigt om han får där, då är både han o linn borta hela
sommaren i strömstad, o linus säger att han ska flytta dit isf,  men
vill inte flytta utan mig.. kanske med får söka jobb i strömstad då ?
hmm, kollade på platsbanken de finns faktiskt väldigt mkt jobb där.
jag ska iaf söka här i vbg med, fast chansen att få här igentligen inte
särskilt stor.

satt även i skolan o grejjade en ny design. rätt ful jag vet ! de är lite
grejjer som fattasm typ headern ser så tom ut på något sätt ?!
ska försöka lista ut vad de är som saknas, sen ska ja grejja ikvl med
menyn oxå, den är rätt fail haha :) INTE alls fin faktiskt,

puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0