Jag är på gång ;D

DATE 2009-03-23 TIME 20:01:00

När ja kom hem så ringde jag till växeln o frågade vart jag ska
vända mig om sommarjobbet inom vården. för har hört på radion att dom
söker folk under sommaren, så kopplade dom vidare mig, så berättade en tjej
på bemaningen att ja skulle komma in till dom o skriva en intresseanmälan
trodde inte de va där, där jobbar Linus haha, känner mig lite efterhängsen om ja
söker dit haha, han kan inte ens jobba utan att ja är i närheten nemen haha.
, sen ringde ja till typ två affärer på etage, båda hade folk så de räckte :( synd,
men jag har iaf ansträngt mig lite idag haha..sen kom mamma o fråga
mig om vi skulle åka o sola på sportlife, så de gjorde vi :) nu har ja grejjat med
datan i någon timme, o har nyss tränat flowin :D så KUL men så JOBBIGT!
om de är någon som undrar vad flowin är så kan ni kolla videon här under :)



nu ska jag ta mig en härlig dusch, o vänta på att Linus kmr hem efter han jobbat :)

puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0