Jobb

DATE 2009-03-23 TIME 12:32:49

måste verkligen få ett jobb nu :( vet inte hur ja ska fixa detta,
har iaf sökt på McDnalds i uddevalla dom sökte 40 platser.
Linus sökte oxå där, men sannolikheten att ja skulle få
jobb där är vell inte särskilt stor. vet att dom sökte personal
på Lidl i stan , så jag får ta o skriva ut mitt cv o en bild på mig
o dra dit någon dag nu . de är ju snart försent där med.
sen tänkte jag att  ja skulle ta en runda på stan o gå
in i så många affärer som möjligt o fråga om sommarjobb
o lämna mitt cv ifall dom behöver någon extra arbetare..
har suttit o kollat på platsbanken nu, men de verkar inte finnas
något passande där heller, blir fan galen snart :S ja längtar så
mkt efter att få sluta skolan, men samtidigt är ja helt vettskrämd
med tanken på att ja kanske inte får ett jobb?! de hade vart
lättare om jag hade en ordentlig utbildning, en de är la oxå
försent.. suck blir helt förvirrado depprimerad när ja tänker på
allt detta. Mamma tjatar o tjatar om att ja ska söka jobb, men
får inte tummen ur röven o göra de :S jag säger jäkligt
mkt men de är väldigt lite verkstad.. ska leta vidare nu på internet.

puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0