Lat lång helg

DATE 2009-03-29 TIME 17:10:29

inte gjort något denna helgen haha :) elr ah haft
helg två extra dagar med ;p har verkligen varit slött,
vart hemma hos linus sen i torsdags typ, bara
Varit hemma någon gång o dushat o bytt kläder,
sköönt har de varit, tycker inte ens om att vara
ute, hatar de :S sitter helldre hemma o dricker
någon öl än att gå på fest, tråkigt ;/ men så är de.

åkte hem från linus för någon timme sen ,
legat har i vardagsrummet sen jag kom hem..
mamma kommer hem om någon timme med.
hon kunde stanna längre tycker jag :DDD snäll (6)

nu ska ja ska gå på toa o sminka mig, väcka robin
o säga att dom får fixa iordning här o säga till jeppe
med, mamma lär inte bli glad om de ser ut såhär
när hon kommer hem, de va de ända hon sa;
"när jag kommer hem ska de se likadant ut som
de gjorde när jag åkte"

btw så har ja fått ett litet sår under piercingen i
naveln, under den översta pluppen, huhu ;(
vill inte ta ut denna, velat ha de så länge men
inte orkat.. får tvätta lite nograre kanske :P

puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0