Överby för hela slanten

DATE 2009-03-31 TIME 21:18:12

nu är jag hemma hos linus igen! innan tog jag, stampe o linus bussen till stan
så mötte vi fredrik där, vi gick på 65.an.. vid brandstationen gick oxå Linn-san-so på!

första vi gjorde va att gå bort till donken o käka, upptäckte även att jag glömde mitt
bankkort hemma igår natt innan jag åkte till linus :( så linus betalade maten (A)
efter de gick vi bort till Max, stampe skulle ha någon konstig vårrulle med massa
ost i till efterrätt, men som hade slutat  med att göra sånna? stackarn han som
va så sugen haha :) så traskade vi bort till elgiganten ist o satte oss. jag, linn
Linus o fredrik, stampe skulle till coop elr nått. fredrik försvann han med,
o vi satt kvar i den SKÖNA! biosoffan :) haha,, sen kom krus o tommy o stampe
dit :) krus köpte bärbar data, o linn o ja tramsa runt  "krus, du har lite gegg där"
HAHA ! sen skildes vi åt igen (fredrik va fortfarande borta) jag linus o linn
gick in till siba huset o satt där på en bänk o kolla runt i affärer typ i en timme.
fick låna pengar av linus så jag kunde köpa ny mascara :) blev jätte bra hoppas
jag har aldrig avänt denna innan, hehu köpte denna;

Max factor false lash effect mascara


denna ska nog bli bra, den går ju på reklamen o linus sa att jag tydligen sagt
att jag ville ha denna haha :) inget minne av ..  however klockan sju tog
vi bussen hem igen, vettefasen vart stampe tog vägen, men antar att
han åkte med tommy o krus hem :)

sen ska iaf jag o linus kolla klart på 'valkyria' som vi inte gjorde igår haha.

puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0