Pain

DATE 2009-03-25 TIME 09:21:58

Linus kom hem till mig i går kl. halv elva typ..
gick typ o la oss direkt :) ÄLSKAR o ligga brevid han
o känna hans kropp emot min, finns inget underbarare.

nu är jag i skolan, får se om jag får något gjort idag ;/
ska iaf försöka göra något..

fick en kanyl o tång o piercing smycke av fredrik idag.
så när jag kommer hem ska ja ta hål på mig själv
i naveln, får se hur de går haha, kmr säkert göra asa
ont o bli helt fel, men ska iaf försöka :) har ju tagit
i öronen o i läppen o i smilie på mig själv innan
o dom har jag ju lyckats med. Vill inte göra de hos
någon riktig för de första vågar jag inte de o för de andra
så har jag inte råd ;D bättre o göra de själv !
sen så ser man inte lika fet ut med piercing i naveln :)
lääängtar, kanske gör de innan ja slutar vet inte om jag
orkar vänta haha .. yäyää

puss o krääm

Kommentarer
Postat av: Savefors

Åhh jag vill oxå ha hål i naveln ju xD :D

2009-03-25 @ 09:50:15
URL: http://savefors.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0