Tjolahopp

DATE 2009-03-27 TIME 18:10:11

vaknade runt 10 tiden :) linus o jag gick upp o käka lite frulle.
bengt ringe tidigare halv elva o frågade om vi skulle ses
i stan :) ja visst tänkte jag ..  efter frukosten skulle jag sätta
mig o sminka mig, men upptäckte att min foundation va slut ;(

klockan 11.56 gick jag ut till bussen, bengt satt redan på den :)
så gick vi till princess i stan (som vanligt) haha :))) så fikade vi
jag tog en glassbulle o kaffelatte o bengt semla o cappuchino
oxå som vanligt ;D så satt vi o pratade om bulgarien resan
ska iaf få 3000 av bengt som är kvar att betala för själva resan
sen så i slutet på april/början på maj så ska vi ut o shoppa lite
grejjer som jag behöver; klänning, solbrillz, väska, skor osv.
tur att han finns hade aldrig haft råd med allt de hahah :)

sen gick vi till bolaget o bengt köpte vin :)
efter de gick vi till lindex så provade vi solbrillor haha !
fyfan passar verkligen inte i några sunglasses alls! tråkigt :(
så köpte han iaf en foundation till mig :) sen vidare till intersport
så hittade jag solbrillz, likadana som jag hade förr året.
haha bengt sa dagens kommentar iaf HAHA ;
"de är ju likadana som du fick av mig förra året, du fick
massa pengar, gick o köpte dyra solglasögon, sen satte
du dig på dom, sen skulle du ha mer pengar till nya"
HAHAHA jag i ett nötskal ;P

åkte hem från linus för en timme sen typ, novalie har ju fyllt
3år så dom ska ha kalas :) men jag är för feg haha så ja
åkte hem (A) får se vad som händer ikvl, antar att jag ska
vara med älskling :)<3

puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0