Trött i skallen

DATE 2009-03-30 TIME 22:28:49

Åkte hem till Bengt innan med 16.30 bussen, åt hos han :) jätte gott var de!
och nyttigt!!

bilder; på maten.. Lax, någon gryta typ med massa gott i o någon sås.


bild; i grytan


sen så efter vi åt o fikade lite , så gick vi upp o satte oss vid datan,
Skickade över mitt CV till hans data, så satt vi o grejjade :) blev
faktiskt riktigt bra!! hahuu :) vi sökte allt som allt 16 jobb till mig
dom flesta på öveby, fast antar att jobben redan är tagna där :P
sen så typ 3 stycken i strömstad, venne vrf ja ens sökte där, vet ju
Inte om linus sökte där elr nått, o ja tänker verkligen inte jobba där
om inte han oxå jobbar där, de vågar ja fan inte haha!

bild; på g33ken_Bengt


får verkligen hoppas att jag får något jobb nu! men vi ska ut o lämna lite
CV direkt i affärerna med, söka mer jobb o kanske till o med lämna CV
till samma affär som jag sökte på internet, lika bra så ser dom att jag
verkligen vill :) nu vettefan va jag ska göra, deppa vidare antar jag...

puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0