090508

DATE 2009-05-08 TIME 13:56:01

Usch vilket tråkigt väder de är idag :/ igår var de ju iallafall lite sol ute.. fast de gör inget jag är skit glad ändå! har varit i skolan idag, Helt okej, jag försov mig jag o Linus missade 9.e bussen. kom iaf till skolan klockan 10.00 typ! bättre sent än aldrig som de sägs.

Klockan 11.20 kom Bengt o hämtade mig med husbilen! haha. den är grymt cool.. så åkte vi till överby, gick till siba han köpte ny rakapparat som han ska ha i husvagnen efter som han o hans fru åker till tyskland klockan 15.00 idag, så köpte vi lite mer saker. kan inte skriva vad eftersom de finns personer som jag inte vill ska veta vad de är. Efter siba åkte vi till Donken haha de var ju inte lite gott, men helvete vad ångest jag har nu för att jag åt där, vill bara spy.

Nu tänkte jag att jag ska ut o röka sen sätta mig med bloggen lite o grejja,  tröttnar så fort o vill göra nytt, får se om de bli några märkvärdiga förändringar lite fix blir de iaf på saker som jag verkligen stör mig på ;D Ha de så bra alla så hörs vi om en stund!

puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0