Ångest-attack

DATE 2009-05-11 TIME 17:05:18

elr något, när jag kom hem innan så bara slängde jag mig i sängen satte på musik tillräckligt högt för att dölja mina skrik. jag skrek, grät, slog i vägarna, sängen, jag var helt jävla crazy, skakade som om jag sprungit 1000 mil o svettades lika mkt med, kunde knappt andas.. de var sjukt. hade bara "jag vill dö" i huvet.. helvete asså. så vill jag aldrig få mer.. kännde inte igen mig själv, var helt jävla hysterisk..

nu ligger jag här i sängen o mina ögon är uppsvullna o huvet o händerna dunkar.. o väntar på att klockan ska bli senare.. o känner väldigt starkt att jag inte vill vara själv.. hatar ensamhet..

nu blev de ännu ett roligt o intressant inlägg om mitt underbara liv.. (ironi)
puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0