Blås ut.

DATE 2009-05-16 TIME 21:56:02

Nu ligger jag i sängen o dricker en välförtjänad öl för jag är ÄNTLIGEN KLAR! med måleriet för denna helgen! så jävla skönt verkligen.. har målat ända sedan 15.00 idag o nu 7 timmar senare är jag klaR! helvete o tre timmar igår målade jag så asså 10 timmar har de tagit o göra TVÅ SKÅP! tyck synd o mig ;__; nemen..får ju iaf betalt för de :) Ska måla de sista skåpet på torsdag, eftersom jag är ledig från skolan då...


FÖRE


EFTER


Smart tjej, ungefär de första jag gjorde var att få färg på hela händerna för att "rädda" golvet. o så skulle jag tvätta bort de men de gick inte bort med vatten hah! de blev bara värre. Så såg ut såhär igår om händerna o givetvis gjorde jag samma misstag idag igen, fast nu har jag tvättat händerna/armarna/ansiktet med tändvätska o de funka riktigt bra haha..

va lite synd att jag va tvungen att måla nu, för att Jenny hade ju bjudit mig på sexparty idag o fest o allt var de va :/ fast de känns skönt att ha kommit så långt i köket iaf!

puss o krääm

Kommentarer
Postat av: sandra

hehe snygga händeeer

2009-05-16 @ 23:42:11
Postat av: Rebecca

haha jaa ;))

2009-05-16 @ 23:43:57
URL: http://beccaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0