Bra humör!

DATE 2009-05-15 TIME 17:00:18

Va en helt okej dag i skolan! efter skolan iaf åkte jag hem, var hemma 11.30 typ, så gick jag in o väckte underbaraste-Linus som fortfarande sov när jag kom hem. Så gjorde jag i ordning lite frukost till mig, Jordgubbsfil, en ostmacka med gurka o en leverpastejsmacka med gurka o två ägg! jag lyckades för första gången göra hårdkokt ägg :D Så satt vi med mamma o prata lite om allt typ :P lägenhet o massa bara..

klockan 13.30 ungefär kom jag på att vi kanske skulle passa på att hämta mitt nya pass som legat i thn i någon vecka hos polisen.. så 14.00 lämnade jag o mamma Linus här o åkte haha. antar att han åkte hem med 14.30 bussen... Efter thn så körde mamma bort mig till Psykriatiska ungdomsteamet.. Pratade med Ann-sofie i en timme ungefär, kändes väldigt skönt, men tanke på att de hänt en hel del sen sist vi sågs.. kanske kan lägga de mesta bakom mig... Sen gick jag till resecentrum o åkte hem!

får se vad som händer o fötter ikvl ? ska ju måla denna helgen, för att få pengar  till Bulgarien av mamma.. fast vet inte riktigt när jag ska måla ? om jag ska börja idag, elr om jag ska börja i morgon ? ingen aning fakiskt..

puss o krääm

Kommentarer
Postat av: Savefors ♥

Glöm inte sexpartyt i morgon ;) <3<3

2009-05-15 @ 21:54:23
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0