BRRRrrRrrRRRrrr!

DATE 2009-05-05 TIME 09:39:58

Håller bokstavligen talat på att frysa ihjäl! frysit som fan i några dagar nu o min kropp känns konstig överallt! träffar knappt knapparna ju..

Haha herregud vilken tråkig blogg jag har, klagar bara hela tiden ffs.. fast hade de funnits något kul att skriva om hade jag vell gjort de..

Vill bara ligga i sängen med Linus! då är de varmt mysgit, o då mår jag bra..

De är typ ingen här i skolan idag.. får se hur de går med spex fotona? jag är inte så värst sugen heller, tänkte inte på de när jag gjorde mig i ordning idag på morgonen, så jag har bara foundation o håret är  fortfarande blött sen jag dushade o uppsatt i en knut på skallen..

Nu ska jag läsa lite bloggar o sitte o kolla runt på inget intressant allt!
puss o krääm

Kommentarer
Postat av: knuten

jag fick dig att använda en knut på skallen bitch,! Du vet inte vem jag är , plus att det är bra att du är glad.. jag saknar dig . puss din hemliga beundrare!

2009-05-05 @ 12:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0