Dopaweeeh!

DATE 2009-05-11 TIME 20:44:32

haha. Mini kom hit innan vid 18.00 typ ;P så spelade vi fotboll o snk o "lekte" med Molly.. 19.15 åkte han hem ungefär. Så jag fick upp o sa till Robin o följa med mig ner o spela fotboll så de gjorde han (Y) så kom alex med så aah spelade vi i en timme, joy kom ut sista kvarten med !

kom in för en halvtimme sen typ, så  nu har jag duschat o ska packa ner datan o skit så ska jag köpa cigg o åka hem till Linus, ska bli underbart.. hoppas jag :O har iaf saknat han .. inte setts sen i fredags på morgonen innan jag åkte till skolan. vi ska la kolla film, tror inte jag kommer uppdatera mer idag ..

hörs i morgon när jag är i skolan..
påminnelse till mig själv; ring Ann-sofie från skolan

puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0