FAIL

DATE 2009-05-13 TIME 12:30:22

visste att jag var tvungen att komma upp i tid idag, men ändå stängde jag av alarmet på mobilen o somnade om, konstigt att de nästan alltid blir så när jag sover med Linus ? ;) haha. Missade iaf nationellaprovet i matte, helvete vad sämst jag är!

jag idag;


Igår: gick ut runt åtta med Joy så kom Sofia med :) så spelade vi fotboll,  var ute ända till Linus kom vid halv tio ! när han kom gick vi in, sen beställade pizza; kebbabpizza med pommfritt o starksås! ;) så de ska va! så kollade vi avatar o åt.. sen blev de lite chips o cola<3 med som Linus köpte med! sen la vi oss!

nu; ska jag vänta på att Gunnel (lärare) kommer in i klassrummet, så ska jag låna hennes telefon o ringa till Ann-sofie o fråga när jag hade tid nästa gång, antingen var de den 13.de klockan 13.00 (idag) elr den 15.de klockan 15.00.. minns verkligen inte.. Sjuuuuukt underbart väder idag med :D blåser inte så mkt heller ! perfekt!

puss o krääm :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0