FY SKÄMS!

DATE 2009-05-07 TIME 23:08:47

Har varit dålig på att uppdatera här det senaste.. fast de är ju inte så konstigt jag har haft  full upp med o spela pokémon, har oxå börjat kolla på avsnitten nu från första säsongen så himla dålig är jag, börjar jag med något så blir jag helt beroende, tänker på pokémon precis hela tiden nu, finns typ inget i annat skallen :D

Mamma, Joy o Molly har åkt till stockholm idag, först tänkte jag följa med upp, men glömde bort det. De är jäkligt gött o vara hemma själv, okej Robin lanar med Simon o Jeppe är me hemma, men ändå skönt hahaa. Ska ta de lungt denna helgen o alla andra helger fram till vi åker till Bulgarien. På tal om Bulgarien så är de inte långt kvar nu bara 18 ynka dagar ! Just de ja! vi fick även biljetterna av Niklas idag! nu börjar jag fatta att jag verkligen ska med klassen + Linus utomlands! blir bara pirrigare i magen ju mer jag skriver om de hah!

Ne nu ska jag gå ut o röka o de ska bli väldigt gott. sen borsta tänderna tror jag, känns som de skulle behövas haha! ska iaf försöka få Linus att lägga sig, men han spelar o då går de inte att bara sluta sådär.. haha aja..

Godnatt o Sovgott med er!
puss o krääm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0