Ganska skönt ändå

DATE 2009-05-02 TIME 23:25:12

har suttit i soffan nu någon timme, sen Joy slutade kolla på tv.. kollar på "Dreamgirls" med Beyonce, den är sjukt bra..

börjar bli lite hungrig men vill inte äta, inte kännt någon hunger på hela dagen, inte ätit något heller idag så.. skiter i de tills i morgon.

börjar tänka mer positivt nu, ska ju trots alls åka o shoppa med Bengt i morgon.. har verkligen längtat till att han o jag ska shoppa..

ska oxå passa på att säga att jag har världens underbaraste vän. o hennes namn är Linn,  tack för inlägget du skrev innan i min blogg. aallt du säger låter så himla bra, alla borde ha en vän som dig. du betyder grymt mkt älskade! du är värd de bästa, alltid! jag älskar dig<3

ska kolla klart på filmen som jag ser på nu, sen måste jag ringa Linus, bara för att höra hans röst, ska säga godnatt o så! ska upp typ 8.a imorgon, så ska lägga mig i tid!.. var rätt skönt att bara vara hemma trots att jag lipat ungefär.. hela tiden!

Love B!

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag älskar dig ! <3

2009-05-04 @ 11:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0