Gårdagen

DATE 2009-05-22 TIME 22:33:29

Igår; blev klar med målandet ungefär klockan 18.00 så jag gick direkt o duschade o gjorde mig i ordning, eftersom jag bestämmt med Linn o co. att möta dom 20.15 på resecentrum.. ungefär 19.30 var jag klar o så ringde jag till Joel o Sandra o fårgade dom om dom ville köra mig till resecentrum o sen hämta öl o sen tillbaka till resecantrum igen.. Det gick jätte bra för dom..



20.30 kom dom o plockade upp mig här utanför.. Så åkte vi bort till resecentrum, plockade upp Linus efter vägen, på resecentrum var Linn, Jenny, Penny, Emil, Stampe, Jimmy, o Fredrik.. Så fick jag pengar av alla så åkte jag, Joel, Fredrik o Sandra o träffade "öl-killen" köpte 5 flak! hah.. o sen tillbaka till resecentrum.. Delade ut flaken o jag fick mina älskade Giraff-öl ! underbart gott<3

 Så bestämmde vi oss för att gå bakom resecentrum o följa järnvägen mot öxnered 50 meter o ner till en liten udde.. mötte Izabell o Arbana bakom resecentrum o Joel o Sandra ville med följa med så vi var ett härligt gäng! :D tände upp en brasa o satt på bänken, pratade, skrattade, kissade, fiskade, sprang, UMGICKS! efter vi alla ungefär druckit upp varsin öl så såg vi att de stog folk på en bakong lite längre bort o kollade på oss konstigt.. 4 minuter senare såg vi polisen på andra sidan vattnet, så vi gick o gömde våra väskor.. Sen kom polisen, o de ända dom sa var att de va eldförbud där o att vi skulle städa upp allt papper som låg runt omrking eldplatsen.. visst sa vi, släckte brasan o så gick dom o vi tände brasan igen. satt där i några timmar.. Sen kom Jonte o Sven med ! :) var allt trevligt.. sen vettefan vad jag, Jonte, Stampe o Penny skulle göra på resecentrum, men något var de så vi gick dit.. Där mötte vi krus så jag o Stampe gick med han hem till hans lägenhet.. Så sa vi till dom andra att dom fick komma om dom ville.. men de verkade inte någon av dom vara hajj på !.. Emil kom iaf efter ett tag.. o lite senare Linus o Sven med..










o där gick hela kvällen ungefär åt helvete! Linus o jag började bråka som fan (som vanligt när vi dricker) Jag klappa till Linus.. Linus gjorde slut o stack.. Jag ringde Mini så han kom utanför Krus o sen kom LInus tillbaka.. vi pratade o försökte komma fram till en lösningen - vilket vi inte gjorde.. Mini stack hem o jag o Linus gick upp till Krus igen.. Satt där ett tag.. Emil SPRANG till shell o köpte cigg till mig- snäll vän! när han kom tillbaka hjälpte vi han upp o han stupade i soffan direkt.. jag o Linus satt o velade om vi skulle gå hem till han, elr vänta två timmar (klockan 07.00) på att hans morsa slutade jobba .. Vi beslöt oss till slut att gå.. o helvete vad de regnade o helvete vad blöta vi va.. när vi kom hem till Linus var de låst så vi knackade på o Julia öppnade.. vi käkade en nattmacka o la oss då var klockan 06.20 ungefär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0