Godeftermiddag

DATE 2009-05-21 TIME 15:33:56

Blev klar med målningen för 45 minuter sen ungefär..  Jag har målat sen klockan 10.00 suck haha. AS jobbigt + att jag är helt yr i skallen nu. HAH.. Linus vaknade typ 13.00 o han åkte till sin pappa 13.30..

om någon timme ska jag börja måla igen, målade grunden nyss.. sen tar de 2 timmar ungefär att måla med den vanliga färgen..

Linn pratade om att dom skulle dricka öl ikvl.. får se om jag hinner de.. hoppas eftersom de är näst sista dagen Linn är i Vbg trakterna, sen kommer hon inte tillbaka förens i Augusti igen pga. att hon ska jobba i strömstad hela sommaren :'( huhu.. hur tråkigt som helst verkligen!

Nu ska jag gå ut o röka o vänta på att tiden går fortare så jag kan måla klart någon gång ;P
Puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0