Godnatt

DATE 2009-05-14 TIME 16:11:48

Ska gå o lägga mig nu, känner att mina ögon börjar klia o svida för jag är så trött hahaha!

3 minuter senare;
Nu va precis Anette här med en cigg till mig ! tur att jag har rökande grannar! Usch va hemskt de lät, röka är inte bra alls faktiskt ;/  tur att jag har snälla grannar låter bättre!

Ska berätta att nationella kanske inte var så pjåkigt ändå, trots gårdagens kravaller haha! Gunnel sa att hon hade kollat över de lite o att de såg bra ut.. kommer säkert inte klara själva provet i sig, pga. att orken o huvudvärken tog över i slutet men dom uppgifterna som jag gjorde, tror jag nog va rätt :) ojoj nu blev de lite för mkt babbel än va jag tänkte mig, Godnatt!!

är de någon vän som har tråkigt är de bara ringa :*

puss o krääm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0