Grillning med dom bästa!

DATE 2009-05-01 TIME 20:11:46

Nu har jag Linn Fredrik o Linus vart nere på kvantum o köpt massa
god saker, så nu håller vi på o grilla för fulla muggar!.. asa mysigt hihi
kommer massa bilder när jag får tag i en sladd till min kamera..

känner mig lite gladare nu, men är fortfarande väldigt förvirrad..
vet inte riktigt om de jag säger till han går in.. för han visste innan
han åkte o sov hos Sofia, att jag tycker de är jobbigt. ex är ALLTID
känsligt på något vis.. fattar fan inte ens syftet med att han åkte
till trollhättan alls! nej får sluta tänka på de nu, blir bara så jävla
frustrerad o ledsen :S

ska se om de finns något jag kan hjälpa till med, med maten..
puss o sylt.

Kommentarer
Postat av: ines

ja du becca , jag vet hur det känns, men det är bara att försöka att få dom att lyssna ...

2009-05-01 @ 22:57:26
URL: http://missineees.blogg.se/
Postat av: LInn

Vi hatar när killar gör sånt! fan ,gubbar

2009-05-02 @ 11:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0