Hejsan ;D

DATE 2009-05-24 TIME 13:34:22

Har vart väldigt dålig på att uppdatera nu i helgen..

Vaknade med bebe typ 11.30 låg kvar o myste en stund! sen fick jag en känsla i hela kroppen av att jag var tvungen att gå upp, för Joy hade gått upp o hörde att han grejjade i köket.. så jag sa "Ne Linus nu måste jag gå upp, o se vad Joy gör han kan ju inte ens bre sin macka själv" så vi gick upp o ut o rökte.. o Så hörde vi hur Joy började as lipa.. Då hade han spillt oboy över hela benen o snoppen haha.. stackarn.. så jag satte han i badkaret o sköljde kallt vatten o sprayade "aloe vera emergency spray" på han.. så Robin o jag fick torka upp all oboy som han spillt, han hade haft inne oboyen i micron i 5 minuter! de var oboy i hela micron, under micron, på hela bänken, i skåpet under o på hela golvet..

Sen gjorde jag ny KALL oboy till Joy o jag o Linus åt frukost.. Nu sitter Joy o Linus o kollar på TV o jag ska klä på mig.. o om en stund kommer Dennis o hämtar oss så ska vi till Siba en sväng o köpa lite grejjer inför resan! nya solbrillor bl.a.

puss o krääm :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0