Hemma

DATE 2009-05-02 TIME 21:16:55

nu sitter jag hemma efter en lång smärtsam, ledsen dag. tur att de är ganska så bra med Linus o mig nu iaf, han ville att vi skulle ta en dag o vara ifrån varandra lite, så de får bli idag, även fast jag känner att just idag efter att vi bråkat i torsdags, inte alls är en speciellt bra dag att vara utan honom.. De är nu när jag mår dåligt o inte kan sluta gråta som jag behöver han brevid mig o höra hans röst o känna hans underbara kropp o se i hans djupa vackra ögon.. ojoj nu kommer tårarna igen :') fast glädje tårar är de nog mest tror jag.. de är sjukt hur någon person kan betyda så himla mkt, han är verkligen allt jag någonsin drömt om, o när de händer sånna här grejjer, kan jag inte låta bli att göra de större en va de kanske egentligen är?.. elr ah. visst för mig är de ingen liten grejj för då hade jag  inte reagerat som jag gör.. men ändå, de känns som att jag är helt dum i huvet.. Linn vill att jag ska komma upp till frändefors, men jag tror helt ärligt att jag inte vill de, jag känner mig för depprimerad o ledsen o kommer säkert bryta ihop mer än en gång till innan jag lägger mig inatt. så aah.

vill egentligen inte sitta här själv på rummet, blir värre då.. vill kolla på tv. men där sitter joy o hans kompis o kollar disney chanel o de är jag inte sugen på att kolla på.. ska iaf gå ut o röka o så kanske jag går ner till mamma o dom som sitter här utanför balkongen o grillar o dricker öl .

puss o krääm
Jag älskar dig Linus av hela mitt hjärta<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0