Jag får inte nog

DATE 2009-05-08 TIME 18:24:30

haha har spelat pokémon precis hela dagen, o igentligen har jag inte kommit någon vart alls i spelet, men mina pokémon har höjts i level iaf! min pedgoet har level 50 nu, de är grymt, o min Blastoise är level 44! hur bra som helst. Jo jag har faktiskt kollat på de nya Naruto avsnittet som kom igår, vad kan jag säga om de då? hmm jo klart att de är bra för de är alla avsnitt men de känns lite som att de inte händer något. de är så mkt imellan hela tiden, man får de bakåt i tiden, mkt prat. Jag vill bara ha en riktigt fight nu med svett blod o tårar, Naruto är ju så jävla grym när han slåss. Ska nog kolla några pokémon avsnitt nu!

puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0