Jag ska måla hela världen lilla Mamma

DATE 2009-05-16 TIME 15:13:19

Började måla igår strax efter 20.00 först fick jag tvätta med Målar tvätt, sen grundmåla, hann göra ett skåp på 3-4 timmar! herregud var helt slut i kroppen o helt yr i huvudet avnågon anledning? 00.25 SPRANG jag bort till Ollenicklasvägen o tog bussen hem till Linus, fan va jobbigt de va att springa haha, plus att jag har svin ont i knät o träningsverk i hela benen.. fast jag hann med bussen (Y)

Nu är jag hemma igen o håller på att måla ett nytt skåp. förlåt för dålig uppdatering, men de kommer bilder o sånt på skåpen o de ikväll !


Linus tidigare idag, innan jag åkte hem ;P


och jag haha ;D å jävla snygg är jag ! elr inte.

puss o krääm :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0