Konstig i magen

DATE 2009-05-09 TIME 16:08:09

kasst avslut på dagen igår, o kass start på denna dagen, helvetes natt, vaknade 04.43 o kunde inte somna om förens 06.30 sen vaknade jag 08.50 o gick upp.. sen la jag mig vid 11.00 igen typ o somnade till 13.00 ungefär.. Jag är iaf på MKT bättre humör nu, känns skönt för de finns inget värre än att bara må skit o inte se något roligt i någonting..

innan njag duschade innan vägde jag mig, alltid lite läskigt så jag brukar undvika vågen så ofta de går, men nu kännde jag att jag ville veta, och tro de elr ej, men de stog 55.1kg :O haha ! as grymt.. trodde faktiskt inte de.. vägde ju 57-58kg sist gång.. är iaf glad över att jag aldrig varit över 60kg .. då hade jag nog hängt mig tror jag ..

nu vettefan vad jag ska göra.. kanske kolla något pokémon avsnitt, har iofs kollat på pokémon på tv.n hela morgonen.. vart en ny pokémon film o nya avsnitt på Jetix haha.!

jag älskar dig Linus

puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0