Läs på egen risk.

DATE 2009-05-01 TIME 13:58:20

är så jävla förbannad! vart vaken sen fan halv sju o blir bara argare o argare
orkar inte vara så jäävla sur men jag kan fan inte sluta aggra, helvete.

fattar fan inte vad dom grejjar med, egentligen vill jag inte ens vara här
hos linus nu o sitta o vänta på att han ska komma hem.. men får göra
de för annars reder de väl inte ut sig detta året..

nu ska jag gå o kasta sylte åt helvete :D HAHAHhahahahaha
linn är iaf snäll som lagar frukost till mig med sylte på.
så jag kan äta o skita ut helvete i toan där de hör hemma.


Idag ska jag vara med linn o kanske fredde o linus om allt går väl.
i såfall ska vi äta mat o godis o jag antar att linn får sköta allt! :) för ovanlighetens skull.

7månader med Linus idag med på köpet.. o han firar de hos sofia.
 puss o sylt !

Kommentarer
Postat av: Savefors

Hoppas att allt löser sej gumms <3

2009-05-01 @ 15:38:34
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: sandra

hoppas de löser sig mellan er två becca!! :(

2009-05-01 @ 17:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0