MornMorn

DATE 2009-05-15 TIME 09:51:47

Sitter i skolan nu, har ännu ondare i kroppen idag, fast massa träningsverk istället? vettefasen vad jag har gjort för att få denna verken haha.. lägger in en bild på min snygga morgonfrilla, vaknade av ett sms av Mini 20 minuter innan han kom o hämtade mig, haha så han inte fixa håret blev bara på med mjuk-byxerna o ett linne o tvätta ansiktet, borsta tänderna o dra ut..



igår kväll/natt så kom Linus hem till mig efter att han hade vart på lipz, mysigt! tog någon timme för mig att somna, eftersom de blev lite trångare i sängen så jag kunde inte ligga o breda ut mig så mkt som jag behövde, pga. att hela kroppen ömmar.. en de gick tillslut ! :)

nu ska jag gå på rast
puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0