NEJNEJ!

DATE 2009-05-10 TIME 23:49:01

mår jätte konstigt i kroppen, yr, mår illa, känner mig varm, o svag, trött, ont i lungorna, ont i halsen, magen bubblar o gör ont.. Kanske håller på att bli sjuk elr något? hoppas de.. elr aah nej de hoppas jag vell inte, men vill bli sjuk så jag slipper skolan.. USCH mår riktigt jävla illa nu, känns som att jag ska kräkas :S har typ en klump i halsen.. Kanske H1N1 viruset? svininfluensan? haha nej. fast de hade vart lätt att dö då.. lossas att man är frisk, sen bara dö! slipper jag anstränga mig.

va fan säger ja? ööh jag är dum i huvudet.. tar tillbaka de sista lite.. elr kanske inte, elr kanske jo, elr kanske so? aja ahah jätte konstigt inlägg blev detta, skulle bara berätta att jag inte mår bra iaf.. Är jätte trött nu, men kommer bli svårt att somna eftersom jag verkligen vill ligga brevid Linus o känna han mot mig. Hålla om han o berätta hur jävla mkt jag bryr mig om han o hur mkt jag älskar han o hur mkt jag tror o vet att han kommer klara allt galant, jag vill känna att han känner att han är älskad o omtyckt precis så som han är.. Det hade vart de ultimata..

Godnatt, sovgott min vänner!
puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0