Noll-tolerans?!

DATE 2009-05-16 TIME 23:34:21

OHja de får de bli nu, snart är de sommar o jag vill inte se ut såhär mer.. får sån jävla ångest.. orkar inte.. ska inte äta någonting.. tills sommarn är över, iallafall så länge jag klarar de, lär ju gå rätt bra.. med tanke på hur de vart dom senaste två veckorna..  Så fort jag äter en macka elr vad som helst, ser jag 2 gånger större ut i speglen? när jag inte äter på en dag ser jag nästan okej ut..  o jag ser ju helldre okej ut; än 2 gånger större än "okej" ...

o visst att jag märkt av att jag varit trött o lätt-irriterad senaste veckorna? men vadådå..helldre tyken o smal än tjock o lycklig! okej de lät cp.. men tror nog jag skulle välja de ? man kan ju ta lyckopiller? så är man inte tyken? elr jo kanske man är.. äsch jag vet inte vad jag snk om..



Gjorde denna bilden nyss, o den förklarar allt..
Känsla; Man kan inte bara gå på känslan hela tiden, leva sitt liv utifrån hur man hela tiden känner.. man måste avända sitt Förnuft för att göra rätt, även fast de inte känns rätt för tillfället.. Tror de är mitt mål elr något.. att hamna i de mitt i mellan Balansen mellan Känslan o förnuftet.. Känslan säger att jag ska sluta äta för att bli smalare o må bättre, förnuftet säger att jag är dum i huvudet som ens tänker sluta äta? förnuftet säger att man inte klarar sig utan mat o att jag ska äta ordentligt o träna ist, känslan säger att de struntar jag i för slutar man äta får jag ätstörningar min magsäck krymper o resultatet: smal..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0