Nu kommer den igen

DATE 2009-05-05 TIME 21:10:14

den dumma känslan i magen/bröstet. vet inte vrf den kommer, bara gör de. vill inte tänka för mkt på vad de är för känsla o vrf jag känner så, men vill inte helt koppla bort den heller! svårt.. väldigt väldigt svårt!

innan så testade jag kläderna jag o bengt var inne o köpte i söndags. så jag satte på mig en av mina nya tröjjor o min nya glajjer o skärpet och gick in till robin för han har bästa speglen, haha han kännde inte igen mig han tyckte det inte alls såg ut som jag, fint, men inte likt mig. blir faktiskt förvånad när jag med kollar i speglen, typ "vem fan är du?" ne men jag lägger in en bild nu på den nya jeansjackan o solglajjerna som jag oxå fick av underbaraste Bengt<3



ser förövrigt mongo ut :P o prislappen sitter i armhålan haha!

puss o krääm

Kommentarer
Postat av: Älsk

Ser jätte fin ut !! <33

2009-05-05 @ 22:21:30
Postat av: Savefors

Snyggt, du passa skitbra i det =)

2009-05-06 @ 06:39:40
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: pälsk

ar vad fin du är gumman! kul att inte se dig i likadant utsläppt hela tiden , tack linn :D <3

2009-05-06 @ 11:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0