Nunus är bäst!

DATE 2009-05-21 TIME 01:52:47

Dennis hämtade oss hemma hos mig innan. åkte runt i Vbg o Thn skriver mer detaljerat i morgon ..

Vi kom hem igen typ 23.00 o Linus lagade min sladd till datan ! :D så nu slipper jag änvända den dumma skol-datan! Han är bäst i väärlden ! ;D Kan ta med mig datan till bulgarien nu oxå! hur bra som helst, musik o kanske kan hålla mig uppdaterad under veckan med bilder o sånt!.. fast lär ju inte ha så mkt tid att blogga..

Pratade med Bengt innan oxå.. så han o jag o kanske Linus ska in till överby på fredag o köpa en bikini till mig! de är verkligen behövligt!

nu ska vi sova för jag ska upp o måla tidigt.. direkt när jag vaknar typ runt 9-10-11 tiden ;D
puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0