Öm i händerna o armarna.

DATE 2009-05-12 TIME 13:15:49

Sitter i skolan.. Har vell sådär roligt, Jonte o Emil verkar roa sig iaf. haha.. läser på biljetten till bulgarien.. Är bara 13 dagar kvaa-aar !!! HAH.. fast har ju ingen bikini än o vet inte hur jag ska få tag på någon heller :/ problem! är det inte de ena är det de andra.. aja de löser sig ? hoppas jag.. har iaf sjuuuuk resefeber nu! helvete de ska bli så jävla underbart!!

Har hur ont i mina armar o händer som helst efter att jag fick rycket igår när jag kom hem efter skolan. Smart-tjej! ohyes..

Vill bara hem nu är så himla sugen på att vara ute o spela fotboll, fast robin kommer ju hem lite senare idag, för att han skulle till torp. Vi bestämde igår att ta en retur match efter hans förlust mot mig varenda gång vi spelade haha ;D får se om de går bättre för bror idag, fast de lär de ju inte göra! ;) för jag är bäst!

och så måste jag ju nämna att Linus o dom som jag la in
ett videoklipp på för någon dag sen
ligger ut på existenz
här är länken
http://existenz.se/out.php?id=13881

puss o krääm :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0