POKÈMON!

DATE 2009-05-06 TIME 16:27:48

försov mig i morse, men mini hämtade mig på 10 rasten, gjorde inte så mkt. iaf så har typ alla börjat spela pokémon på mobilen nu :DD ni vet de där gamla som man hade på gameboy när man var liten? pokémon gul,röd,blå, guld o silver o allt va de va :D jag har gul,röd,blå på mobilen nu! haha så himla roligt, fredde ladda ner pokémon på min data innan, är roligare att spela här på! fast de är bara pokémon röd, sjukt kul ändå ;D fast att jag gillar gul mer!

det ska vara mitt tidsfördriv tills Linus kommer hit efter han tatuerat sig! :) ska bli spännande o se hur de blir!

o föresten så när jag kom hem hade mamma köpt jeans leggins till mig :D jag hittade ju ett par ljusa på Ginatricot som jag ville ha, men de fanns bara XXS o XS kvar o dom såg så himla små ut, så jag tog förgivet att dom var för små men mamma hade pratat med en tjej som jobbade på gina idag o tydligen hade hon strlk S. o mamma sa att hon hade större höfter o rumpa än mig så hon köpte strlk XS till mig, o när jag testade dom här hemma satt dom som  en smäck! skit bra, blev asa glad verkligen ! tack mamma<3

lägger kanske in en printscreen på pokémon sen o en bild på hur jag sett ut idag !
puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0