Promenad!

DATE 2009-05-17 TIME 16:10:56

Gick hem till Thomas för en timme sen ungefär, Linus mötte mig, så åt vi köttbullar med potatis o sås! hur gott som helst..

Nu är jag iaf tillbaka från promenaden till statoil.. tog ungefär 45 minuter fram o tillbaka..HUR SKÖNT som helst verkligen! va så himla röksugen så jag fick ta Linus bankkort o gå dit hah. Först fick Linus fråga Andreas om Agneta jobbade på statoil idag eftersom jag inte har med mig mitt pass hit, o de skulle ju kännas rätt irriterande om jag fick till statoil o inte fick köpa cigg.. men hon jobbade så de löste sig ! :)

får se när Linus kommer hem, han har ju varit hos Thomas nu i 3-4 timmar o målat huset.. vi ska nog hem till mig lite senare, iaf jag ska de.. ska försöka få med baby !

puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0