Puss Linn

DATE 2009-05-02 TIME 19:20:59

Rebecca gummsan , hoppas allt går bra med dig nu, sitter
 hemma hos jimmy och oroar mig för dig..  Hoppas du mår bättre ikväll
och du får jätte gärna komma upp hit till frändefors sen om du vill
jag sitter här och väntar på dig , det är bara att ringa , du har mitt nummer..
073.82 95 853 om du har glömt det;)  jag vet verkligen hur hemskt det är
när sånt här händer, och speciellt när det är dig det händer.
Jag kommer alltid att finnas här för dig bara så du vet, och
det jag sa till dig förut , lyssna på det.. ta åt dig..
Allt kommer gå bra.. Älskar dig!  <3
/// LINN JOHANSSON

Kommentarer
Postat av: Rebecca

tack älskade linn, för att du finns o alltid ställer upp när jag mår skit.. tack för dina kloka underbart värmande ord. jag älskar dig så himla mkt<3

2009-05-02 @ 21:05:58
URL: http://beccaaaa.blogg.se/
Postat av: linn

jag älskar dig rebecca.. <333

2009-05-02 @ 22:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0